معرفی انیمیشن | سفر با پسر دلفینی
  • کد مطالب: ۱۷۷۴۶۴
  • /
  • ۲۹ مرداد‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۳

معرفی انیمیشن | سفر با پسر دلفینی

«پسر دلفینی» که این روزها از شاهکارهای انیمیشن ایرانی محسوب می‌شود، پس از اکران در سینماها با حضور بی‌نظیر مردم، کارشناسان، هنرمندان و سرمایه‌‌گذاران داخلی و خارجی فیلم روبه‌رو شد.

عاطفه جوینی - «پسر دلفینی» که این روزها از شاهکارهای انیمیشن ایرانی محسوب می‌شود، پس از اکران در سینماها با حضور بی‌نظیر مردم، کارشناسان، هنرمندان و سرمایه‌‌گذاران داخلی و خارجی فیلم روبه‌رو شد.

این انیمیشن یک اثر کاملا بومی‌سازی‌شده‌ی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش است که پس از اکران در روسیه، شهریور ۱۴۰۱ روی پرده‌ی سینماهای ایران آمد.

داستان این انیمیشن درباره‌ی پسری است که مادرش را در سانحه‌ای از دست داده و توسط دلفین‌ها بزرگ شده است. او در آستانه‌ی نوجوانی متوجه می‌شود به دریا تعلق ندارد و سفری را برای پیدا کردن مادرش آغاز می‌کند.

در این سفر، ناخدا و همسرش به همراه همه‌ی بندرنشینان به پسر دلفینی کمک می‌کنند مادرش را پیدا کند. «پسر دلفینی» داستانی ساده از زندگی یک پسربچه را روایت می‌کند که برای جست‌وجوی هویت واقعی خود سفری طولانی را در دریا و خشکی آغاز می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بارز این انیمیشن در مقایسه با سایر آثار ایرانی، پرداخت ویژه و درخور توجه آن به فرهنگ ایرانی است. این اثر با نمایش مردم جنوب کشور روایت زیبا و جذابی از فرهنگ جنوب، آداب و رسوم و طبیعت زیبای آن‌ها دارد.

نام:
پسر دلفینی

تاریخ انتشار:
۱۴۰۱

زمان:
۹۰ دقیقه

کشور سازنده:
ایران

نویسنده و کارگردان‌:
محمد خیراندیش

شرکت تولیدکننده:
اسکای‌فریم

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.